Väga hea näide lähiminevikust:
BMW, Piezo pihustidega. KUSKIL öeldi, et pihustid on kõik läbi ja vaja need kõik välja vahetada. Paigaldati uued ja vanad anti kliendile tagasi. Need nn ära visatavad Piezo bensiinipihustid sattusid Estpresto'sse. Meie uuel stendil selgus, et neljast üks pihusti ei vastanud nõuetele. Ehk kliendile oleks piisanud 1. bensiinipihusti väljavahetamisest. Majanduslik kahju missugune!!! Ca 1800 EUR !!!
Kütusepihustite stendimine, kontrollimise ja puhastamise teema, milleks see üldse vajalik on?
Kui käivitada bensiinimootor, siis selle käivitumine on nii loomulik, et ei tule meeldegi, et miks see mootor üldse käivitus. Bensiinipihustite töö tähtsus on niisama oluline kui inimkehas rakkude töö. Autogaasipedaali vajutades annab autoaju pihustitele läbi erinevate komponentide ja füüsiliste, keemiliste omaduste käsu kas langetada või tõsta läbi bensiinipihustite pihustatavat kütusekogust, et seeläbi saavutada soovitus sõidukiirus või võimsus, seda võimalikult väikese ja ökonoomse kütusekogusega.
Pihustatavat kütusekogust mõjutavad: temperatuur, õhurõhk, mootoripöörded, mootori mehaaniline korrasolek, õhu kogus, sõiduki kiirus, kütuse kvaliteet ... palju palju erinevaid tegureid. Kõik vajalik ja eeldatav on korras aga pihustid on UMBES! Bensiinipihustid jäävad aja möödudes ikka umbe või siis kattuvad tahmaga, kuna näiteks VAG grupi e Volkswageni ja Skoda TSI mootoritel asuvad bensiinipihustid otse põlemiskambris ja seal juba tahmapuudust ei ole. Lühikesed sõidud, kütusekvaliteet, umbes õhufilter, õlivahetuse pikk välp jne jne. TSI mootoritelt bensiinipihusteid kätte saada on olnud alati paras vägitegu: palju detaile peab enne eemaldama, kinnipõlenud tahm jm RÕÕMUD .
Millised on halva kütusepihustamise tunnused ?
- ebaühtlane tühikäik
- bensiinimootori käivitamisprobleemid
- heitgaasitesti ebaõnnestumine
- mootori nõrk jõudlus
- ebanormaalne suits heitgaasisüsteemist
- töötav mootor jätab vahele e lonkab e puterdab
- mootor ei suuda saavutada täispöördeid, ja kui suudabki, siis suurematel kiirustel või pööretel hangub kinni
- mootori detonatsioon
- armatuurlaual mootoritule süttimine - oranz - üldjuhul
- kütuse sattumine mootoriõlisse
- töösooja mootori pikem käivitumisaeg
- suurenened kütusekulu
- mootori käivitamisel bensiinilõhna levik heitgaasisüsteemist
- bensiinipihustid on läbi
- bensiinipihustid lekivad
- vähenenud kütuserõhk, kuna bensiinipihustite otsad on umbes
- paigaldatud on erineva generatsiooni e põlvkonna piezobensiinipihustid
- pihustitel erinevad takistused
- bensiinipihustitepistikud on mitte töökorras
Millega bensiinipihusteid puhastatakse bensiinipihustitestendis:
spetsiaalne vedelik, mis eemaldab pihustistesse kogunenud võõrmustuse ja setted.
Millised tööd käivad veel bensiinipihustite testimise ja puhastamise juurde:
teflonotsatihendite vahetus.
Milleks üldse enne stendimist bensiinipihusteid puhastada ultrahelivannis:
lisatud piltidel, kus on näidatud bensiinipihustiots enne ja pärast ultrahelivannis puhastamist ON SELGELT NÄHA, ET POLE NÄHA bensiinipihustidüüsi otsi. NEED ON TAHMA TÄIS. Kuidas saab pihusti üldse pihustada kui ots on umbes. Muidugi automootor töötab, sest kuigipalju sealt ikka kütust läbi surutakse.