Sillastendi EI PEA TEGEMA !!!

Haagise abirattale, sillastend pole vajalik. Vabalt suundaotsiv ratas saab ise hakkama.
Kui oleme paigaldanud BMW N57 mootorile uue roolivõimupumba.
Laotõstukile.
Kui klapikambrikaanetihend lekib - pigem me vahetame selle klapikambrikaanetihendi ÄRA.
Ei pea sillastendi tegema sõiduautole, millel on tugulaagri kuullaagrist järel ainult tolm ja 2 kuuli. ENNE PEAB IKKA VEERMIKU KORDA TEGEMA !!!
Kui kütusepaak on mitte liiga täis.

Kui see rubriik on arusaadav, siis SIIT saab tagasi sillastendi tegemise vajalikusesse.

Roolilatt korras e lõtkuvaba. NII PÕHJALIK KONTROLL POLE ALATI VAJALIK:)
Esiamortisaatorite püstakud ei PEA OLEMA klaaskuuliga ära puhastatud.
Kui rooliots on otsakeevitatud mutri abil eemaldatud, enne tuleb uus rooliots tagasi panna. Koos määrdega, et 3a pärast uuesti lahti saada.
Kui pole sisemisel rooliotsal keeret ... ENNE PEAB SÕIDUVAHEND TURVALINE OLEMA.
Tartus EI SAA sillastendi teha, kui õõtshoob ON KATKI murdunud.
Sillastend Tartus: kontramutter tuli enne kolmeks lõigata. Alles siis sai vana rooliotsa liikuma. Auto eelmisest sajandist. Kuid auto vanus pole sillastendi korral oluline.
... kui esiõõtsapuks on lahti.
... kui sisemise rooliotsaots on roostes, enne on vaja tegutseda nii nagu peab. Kui vaja, siis asendada, puhastada ja uus kattekumm peale.
Keevitusaparaadi ratastele. Kuigi on näha, et see kuuks neile ära:)