Sillastend Tartus, Autode Hooldekodus

ROOL OTSE KUI SÕIDAD, OTSE. Foto on tehtud mitte liiklusolukorras. Tartu AUTODE HOOLDEKODUS.
Sildade reguleerimine Autode Hooldekodus Tartus, stendis Tesla.

Parim sillastend Tartus: AUTODE HOOLDEKODUS, Riia 138,

Lõunakeskus ON  lähedal. 

sõiduauto 1 sild 40.- 2 silda 50.-
kaubik 1 sild 50.-

TELEFON: 56568767

Veel huvitavat:

Valik erinevatest sillastendi projektidest, mis AUTODE HOOLDEKODUST läbi käinud.

Milleks on sillastend vajalik: UURI SIIT

Millal on soovitatav, vajalik sillastenditeenust kasutada?

  1. ROOL ON VILTU. Lihtsaim variant, miks on sillastend vajalik. Sina sõidad autoga otse, aga auto rooliratas on viltu. Kas vasakule või paremale poole, õige pisut või natuke palju.
  2. Rooli hoiad otse. Auto kaldub teel paremale või vasakule, otsib teed... Ehk, auto kisub.
  3. Ühel või rohkematel rehvidel on küljelt rehvimuster liigselt kulunud, halvimal juhul rehvitraadid JUBA välja kulunud. ÄRA SÕIDA ÜLDSE NIISUGUSE AUTOGA EDASI !!! Kohe sillastend Tartu! Ilmselt on viga vaja enne reguleerimist leida ja kõrvaldada.
  4. Naabrimees või naabrinaine, keegi sõber soovitas minna autoga sillastendi Tartu AUTODE HOOLDEKODUSSE !!!
  5. Hooaja rehvivahetusega koos, kontrolli mõttes. IGAKS JUHUKS !!!
  6. Autoratas on viltu/kaldu, ehk miskised puksid on ära väsinud. Või pole KUSKIL töökojas peale pukside vm vahetust sildade reguleerimist tehtud. No siis tuleb küll tee ETTE võtta TARTU AUTODE HOOLDEKODUSSE, sillastendi.
  7. Sillastendi EI PEA TEGEMA:
  8. Mingi totaka juhuse tõttu sõideti vastu kõnnitee äärekivi ja peale niisugust kokkupõrget sõiduvahend käitub KUIDAGI teistmoodi.
  9. Esisillas või tagasillas vahetati: sisemine või välimine rooliots, kerepuks, amortisaator, sharniir/id, amortisaatori tugilaager, õõtshoob, rattalaager vm esisilla veermiku detail, mille vahetamisel on sillastenditeenus vajalik. 
  10. Minimaalselt üks kord kalendriaastas. Rataste sõidusuunda muudab ka loomulik kulumine või löökaukude läbimine. Sillastend Tartu.
  11. On tunda nagu vibratsiooni sõites: tavaliselt on olnud see rehvide ebaühtlasest kulumisest, kus osa rehvipinda on juba siledam ja osa rehviraskusi on juba ära lennanud.
  12. Optimaalne soovitus sillastend Tartu AUTODE HOOLDEKODU S ca 10-15000 km tagant.
  13. Sildade reguleerimine peale hooajalist rehvide vahetust. Vastavalt suverehvidele või talverehvidele üleminekul.
  14. Kui kaubikul on ülevaatusel selgunud, et tagasillakinnituspoldid on lahti ja imselt on ka tagasild paigast liikunud, suure tõenäosusega mitte paremuse suunas.
  15. KUSKIL vahetati eelmine sügis esiamortisaatorid sinu 2011 a autol ja öeldi, et SILLASTEND I ei pea tegema ja nüüd ca 7 kuud hiljem PEAD ostma ette uued rehvid. SIIS on küll õige aeg SILLASTEND TARTUS teha, AUTODE HOOLDEKODUS.
  16. Vahetasid rooliotsad ära ja panid valesti kulunud esirehvid tagasilda ja tagasillarehvid, mis olid kah valesti kulunud panid ette, kuna need olid veel paremad kui esimesed. Vähemalt saab sõita. Ja siis sillastendi ON tulek VÕI minek, Tartus.
  17. Kui oled esisilda pannud kõik UUED KAIKAD !!! ( Kliendi seletus, miks sillastend Tartu on vajalik ). Siis on kohe asja AUTODE HOOLDEKODUSSE, sillastend Tartu. See on olnud pigem audimeeste kõnepruuk - sillaregull siia juurde.
  18. Stiilinäide ühest jaapani sõiduautost: ostsime uue auto, esirehvid olid kulunud. Soetasime kohe 4 uut rehvi, hiljem märkasime, et esirehvid on äärtest rohkem kukunud, peaaegu traadid juba väljas. Panime esimesed taha ja tagumised nüüd ette, Ikka kulusid esirehvid äärtest traatideni välja ...
  19. Kui oled esisilda pannud uued rehvid, kilomeetrite möödudes kulus ühelt poolt siledaks, siis ostsid jälle uued rehvid ja jälle kulus üks pool siledaks - no siis on küll aeg sillastend i Tartu AUTODE HOOLDEKODUSSE tulla!!!
  20. Eelmine omanik vahetas autol ühe esiamordi välja, nüüdne omanik vahetas teise esiamordi välja ja sõitis ja sõitis, tulemuseks rehvi ebaühtlane kulumine ja seejärel sõit AUTODE HOOLDEKODUSSE, et teha sillastend Tartus.
  21. Peale kokkupõrget hoovis seisnud prügikonteineriga: reaalne sillastendi tulemise põhjus. Kliendilt kuuldud.
  22. On tunne, et auto kurvi sõites justnagu tantsiskledes liigub e hüppab, rehvid kriuksuvad - kiunuvad. LAHE on niimoodi sõita. kuid rehvidele see mõjub HALVASTI. LAHENDUS: Tartu sillastend AUTODE HOOLDEKODU.
  23. Näide ELUST ENESEST: tehakse sillastend, auto ikka kisub näiteks paremale ja rool on vasakule poole viltu. Üldjuhul on ikka veermikus miskine viga: sillad pole paralleelsed, veermikus defekt, kopp ees, juhe maas jne. 
  24. Peale teelt välja sõitmist: kännu otsa, karjamaale, kraavi, kivist üle, august läbi, muhust üle, äärekivile vastu, prügikastikkaanele peale jne
  25. On tunne, et autoga on MISKINE teema selle auto teel püsivusega...
  26. Esirehvidel oli juba üks välis,- või siseäär traatideni kulunud, need paigaldati tagasilda ja nüüd on juba endistel tagasillarehvidel, mis paigaldati esisilda kah valesti kulunud !!!
  27. Peale või enne suurematele/väiksematele velgedele ja rehvidel üleminekut.
  28. Kulunud tagarehvid ette, küll sillastendiga hiljem vaatab, mis SAAMA HAKKAB.
  29. Mõistlik on alati pikalt ette mõtelda: auto juba olnud mitu aastat. Esisillas ajajooksul kah ühtteist vahetatud ja nüüd võiks selle kuu jooksul sillastendi kah tulla. Ikka Tartu AUTODE HOOLDEKODUSSE.
  30. Eelmine omanik käis Tartu sillastendis aga võib olla ei käinud kah. Tegid igaks juhuks pikema sõidu ja oli tunne, et auto kisub paremale ja rooli hoiad vasakule: siis ikka ruttu vaja minna Tartu sillastendi. Ikka AUTODE HOOLDEKODUSSE Tartus.
  31. STIILINÄIDE ELUST ENESEST, MILLAL TULLA: peale iga kahe kuu tagant rehvide vahetamist. Mis on kulunud ühelt küljelt siledaks. Ikka sillastend Tartu, Tartus  AUTODE HOOLDEKODUS.
  32. Sõiduvahendil esivedru läks katki - lihtsalt metalli väsimisest, või millegagi kokkupõrkest - peale esivedrude vahetamist - AITAB IKKA SILLASTEND TARTU AUTODE HOOLDEKODUS.
  33. Klientide kommentaarid kui soovitakse sillastendi Tartusse AUTODE HOOLDEKODUSSE: autorattad jooksevad PASUNASSE - st esirehvid on eestpoolt vaadates laiali. Rehv SÖÖB KLOTSI - st rehvist kuluvad tükid välja.
  34. Siduriteema. kui on olnud sõiduvahendil sirurisüsteemi vahetus - sõltuvalt masinamargist. Kui tuli ka poolraam eemaldada ja uuesti tagasi monteerida, seega on ka veermikuseadistused muudetud ja sillastendi taastegemine vajalik. Vahet pole kui hästi omaarust kokku pandi, ilma sillastendita ei saa rattajooksu paika.
  35. Üks värskemaid kogemusi: auto oli sõitnud palju kilomeetreid tagapidur peal ja sellest tulenevalt oli tagumisel rehvil üks rehviäär juba silédaks kulunud, kuna pideva sõidu ajal oli autoratas sõiduajal viltu. JUHTUB!!!
  36. Kliendi kirjeldus: lihtsalt auto ei püsi tee peal.
  37. Olukord: mees ostis auto, esirehvid kulusid väljastpoolt kiireminei kui väljastpoolt. Vahetas esisillas kõik jupid / detailid ära. Sõitis palju kilomeetreid ja märkas, et ikka rehvid valesti kulunud. Nüüd tegi niimoodi: vahetas kõik jupid ISE ära ja tuli ka sillastendi Tartu AUTODE HOOLDEKODUSSE. VAAT SEE ON MEES, ISE SAI ARU, ET SILLASTEND ON KAH VAJALIK.
  38. Sillareguleerimine, helista ja TEEME ÄRA : 56568767
  39. Käisid autoga ülevaatuspunktis, sealt: sisemised rooliotsad on VIST lõtkuga. Kevadel märkad, et SINU sügisel ostetud UUTEL lamellrehvidel on küljed maas. VIST tõesti olid sisemised rooliotsad lõtkuga. Nüüd on lisaks SILLASTENDI tegemisele vaja ka sisemised rooliotsad vahetada. Sügisel oleks PIISANUD ainult SILLASTENDIST Tartus AUTODE HOOLDEKODUS.
  40. Klient keeras enne sillaregulli rooliotsad võimalikult sisse, et olla kindel, et ikka sillastendis on ruumi neid rooliotsi ikka paika keerata. HEA MÕTE !!!
  41. Pole miskit parata, tuleb ette ka olukord: klient soovib valesti kulunud esirehvid paigaldada tagasilda jvp. Ootab rahavooge järgi ja hiljem laseb autol veermiku korda teha või kui see korras, siis ainult sillastend. Tartu. 
  42. Pere paljudest sõiduvahenditest on kahel esirehvid traatideni kulunud, siis tuleb tulla kõikide autodega sillastendi, ikka ühe päeva jooksul, järjest.
  43. ikka Tartu Tartus ...

Ja ega see sillastendi teema ei olegi nii lihtne, isegi mitte Tartus AUTODE HOOLDEKODUS. Aeg ajalt on olukord, et töö saab väga hästi tehtud, kuid nn salaviga on kusagil peidus:

mingine salalõtk, katkine kummikate - mille all pisike lõtkupoiss, kinni kakkuv laager või kriuksuv puks jne. Aga saab ikka hakkama, selle sillastendiga Tartus.

Autode Hooldekodu sillastendis vanema põlvkonna BMW. Sillastend Tartu s.
VÄGA HALB STIILINÄIDE: kui hoolimatult sõidetakse tavaliikluses...

Mida on vaja teada enne kui saab teostada EDUKAS sillareguleerimine Tartu linnas:

  • sildade reguleerimine ei ole MÕISTLIK kui veermikudetailides esineb lõtke: lõtkuga detail annab sillareguleerimisel valed andmed ja hiljem on rool viltu, auto kisub sõiduteel jne. Sillastend saab tehtud, kuid sõiduajal hakkavad lõtkukohad liikuma ja rool hoiab taaskord viltu justkui polekski mingit TEGU sillastendiga olnud.
  • reguleeritavad rooliotsad peavad omavahel liikuma, pole liikumist pole reguleerimisvõimalust e sisemise,- ja välimiserooliotsa keermel peab olema omavaheline liikumine,
  • pukside - roolilatikummikatted peavad olema terved ja mõravabad, lisakommentaarid pole siin vajalik.
  • reguleerimisel vajalikud ektsentrikpoldid ja mutrid peavad liikuma, POLE LIIKUMIST - POLE REGULEERIMISVÕIMALUST !!
MIS EI LIIGU, PANEME LIIKUMA - KAS MÄÄRETE VÕI DETAILI ASENDAMISE ABIL !!!

 

Renoveeritud roolilatt Citroen kaubikule. Väga oluline osa, et EDUKAS SILLASTEND saaks tehtud.
Juba paigaldatuna, kuigi selleks kulus väga palju aega. AEG oli suured poldid suurelt kinni pannud!!!
Katkine roolilati kaitsekumm põhjustab hiljem palju probleeme ja lisaväljaminekuid. Sellepärast enne enne sillastendi on vaja kindel olla sõiduki korrasolekust. Tartu sillastendis, AUTODE HOOLDEKODUS.
Buss sattus valepidi sillastenditõstukile:)
SUUUUUR JA ROOSA sillastendis Tartus AUTODE HOOLDEKODUS.
Volvo tuli sillastendi tegema: esirehv oli pisut valesti kulunud. Rehv sai vahetatud ja turvalisem tee jätkus.
Nüüd on naine süüdi ...
Ilusad VÄRVILISED veljed Audil, mis käis sillastendis Tartus.
Ilusa rohelise kapsliga Mazda 3.
Suure mootoriga sõiduk oli puudutanud kõnitee äärekive ja tulemus esisilladetailoide kriipumine ja rool kah viltu peal.
E30 BMW sai doonorroolilati ja käis sillastendis Tartus AUTODE HOOLDEKODUS.
ÄÄREKIVI RÕÕMUD !!!
Uus õõtshoob paigaldatud ja seejärel sillastend ja seejärel ...
Vana hobune tahab kah kaeru, e mis sest, et roostetab, ikka tahab õigesti sõita ja korralikku sillastendi saada.
Erilist värvi auto.

Need pole mitte tavalised mutter / polt / seib.

Vaid tagasillareguleerimise MUTTER / POLT / SEIB.

Stiilinäide: klient tuleb AUTODE HOOLDEKODUSSE sillastendi. Tööde käigus avastati. et roolilati kaitsekumm katki. Sai uue ja edasi...

Kaval lõhe oli peidus peaslpool, kuid IKKAGI sai tema olemasolu avastatud!!
Libade tee RÕÕMUD: löök: tulemuseks: ued veljed, rwehvid ja sillastendi Tartu tulles selgus, et amortisaator kah õlist juba tühi.
Katkise udutulesilmaga Neon.
Signeeritud pidurisuportiga auto Tartus sillastendis.
Sillastend uute pukside jm veermikudetailidega tagab ka SUUREPÄRASE tulemuse.
Sharniir naerab, saab sõitma minna !!!
Valge kaubik, musta jutiga küljel. Sillastendis Tartus Autode Hooldekodus.
Kia Sorento tõi sillastendi kaasa külmunud lumesegu.
Super põhjakaitsega auto sillastendis Tartus.
Nissan Terrano tuli uute rooliotstega sillastendi.

Parempoolsel pildil on Nissan Terrano uued rooliotsad, mis klient oli ära vahetanud, kuid seda, et 10 cm kõrval on veel üks liigend lõtkuga, seda ei märgatud. JÄRELDUS: sillastend ei saa olla kvaliteetne, kui veermikus on liikuvad detailid lõtkuga. SEEGA: lõtkuga detail tuli välja vahetada ja KÕIK saigi korda ja sillastend KORRALIKULT tehtud !!!

Päikesevalgus läbi BMW E30 velje, kui oli sillastendi aeg Tartus.
Nii valge ja nano pestud kõik puha, oli see Passat 2014.
Ilus rehv enne ja ka pärast seda, kui tehtud sai sillastend.
Sillastend, vari tagaküljel.

HEA STIILINÄIDE, KUI HALB SAAB OLLA, VÕI KUIDAS SAAB MINNA:

sõber tegi maasturi esisillas hea ja odava töö, KUID sillastend Tartus jäi tegemata. TULEMUS: rehvidel siseküljed siledaks kulunud. Ei pea olema kindlasti kodulinnaks Tartu, ikka tasub tulla sillastendi AUTODE HOOLDEKODUSSE.

Sillastendi tuleb enne tulla, kui rehvid niisuguseks muutuvad.
Külg sile ...
Roostel on JÕUD, vahel aitab ainult lahtine lähenemine.
Mõned keerud, kuid sillad olid paigast ära. Sillastend aitas, ikka Tartu.
Varakevadine sillastend Tartu oludes, lisatuledel lumi.
Keegi hammustas rehvi, enne sillastendi. Soo soo.
Punase lindiga võtmehoidja. Sillastendi nautimas.
Esisillas õõtsapuks on ära väsinud, enne sillastendi peab veermik korras olema.
Tuttuus sharniir ja hea / parim sillastend.
SUURE valge kastiga sillastendis.
Sisekülg ON SILEDAKS sõitnud.
Jeep Renegate tõi talvekuul sillastendi tükikese rohtu peenralt kaasa.
Liigne detail alumise õõtsa peal, kuid sillastendi see ei seganud.
Kes näeb ja kes ei näe: sisemine rooliots on KÕVER.
AUTODE HOOLDEKODUL on SUUR au: neljaveolise Citroen Berlingo sildade reguleerimist Tartus teha.
LUST VAADATA, rehvimuster paigas.
Vedru katki, auto viltu, ratas kaldu: rehv sile.
Rebitud kummikattega rehv.
Rallikas sillas, sillastendis. Lisavarustusega.