Mittekorraline, aga tuleb teha:)

Autoomanik ei planeeri oma sõidukil mootori kapitaalsemat remonti. lihtsalt ühel kenal päeval saavad automootoris jahutusvedelik ja mootoriõli kokku. Tulemus on näha ka vasakpoolsel pildil, kus tekkinud emolsiooniga on koos veepump. Parempoolsel pildil automootori plokikaan peale lihvimist ja klappide soveldamist. Üks tegemine ja sajad tuhanded kilomeetrid edasi ...

Nissan Primastar 2004 õlivanni vahetus.
Automaatkäigukasti õlivannis olevale magnetile kogunenud mehaaniline mustus.
Toyota Avensis 2003 - juhipoolne pooltelg läks kaheks.
Citroen C3 2004 vedru oli katki läinud.
Toyota Avensis 2004 - jahutussüsteemis surve sees, mootor pritsib heitgaaside abil jahutusvedelikku välja...
Mercedes Bens A180 2006 - auto ei sõitnud enam kohalt ära. Lahendus - uus kahemassiline hooratas, sidurikomplekt.
Citroeb Xsara diiselmootoril pihustitihend lekkinud.
Eelsüüteküünlad - pealtnäha pole vigagi, kuid enamus ei töötanud.
Mercedes Bens A klass teeb kõikidele ära: kütusepumbarõhk 6 bar !!! Normaalne on 3-3,5bar.
Diiselkütusefilter - ROOSTET TÄIS!!!
Uus amortisaator Ford Mondeo all NAERAB.
Rehvimustritaga paistab õlitav amortisaator.
Diiselmootori eelsüüteküünlaots on kadunud.
Väändvõnkesummutigakiilrihmarattal on mõrad sees. BMW E46.

Veel pisut pöörlemist ja mootori ees olevad detailid OLEKSID lennanud ÜLESSE JA ALLA. Tervitusi Hendrikule - selle pika sõna eest.

Ehk, mõnel autol on mitu TEEMAT !!!

Lekkiva klapikambrikkaane tõttu on vasakpoolsel pildil süüteküünal UPPUNUD õlisse.

Termostaatide vahetus. Pildil BMW E92. 2 tk. Pole soojust, pole tahmafiltri põletamist.
Kiilrihm, mis ühenda väntvõlli, kliimapumba jne oli kohe katki minemas. HEA, et auto töökotta jõudis.
Suure läbimõõduga summutusetoru.
Auk jahutusvedeliku metallist torus.